شرکت صنایع شیمیایی بامداد بهار | سمینار تخصصی صنعت قند و شکر
264
rtl,single,single-post,postid-264,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1,qode-theme-ver-9.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

سمینار تخصصی صنعت قند و شکر

سمینار صنعت قند و شکر

۲۸ اردیبهشت سمینار تخصصی صنعت قند و شکر

با سلام؛
سمینار تخصصی صنعت قند در برگیرنده معرفی آخرین دستاوردهای شرکت آمریکایی Buckman و تاثیر افزودنی های شیمیایی در افزایش راندمان تولید شکر توسط شرکت صنایع شیمیایی بامداد بهار برگزار میگردد.

معرفی مختصر شرکت Buckman :
شرکت Buckman اولین آزمایشگاه و تاسیسات تولید خود را از سال ۱۹۴۵ در ممفیس تنسی ایجاد کرد و هم اکنون با بیش از ۷۰ سال سابقه در تولید مواد شیمیایی، یکی از شرکت های معتبر تولید مواد شیمیایی در دنیا می باشد. این شرکت با دارا بودن بیش از ۱۷۰۰ نفر نیروی متخصص در ۹۰ کشور دنیا در حال ارائه خدمات فنی و مشاوره ای می باشد. همچنین با بهره گیری از ۷۵ نفر متخصص برجسته در بخش تحقیق و توسعه تاکنون توانسته است بیش از ۷۰۰ ثبت اختراع داشته باشد. شرکت Buckman در حال حاضر دارای ۹ مرکز تحقیق و توسعه در کشور های آمریکا، کانادا، مکزیک، برزیل، بلژیک، آفریقای جنوبی، سنگاپور، چین و ژاپن می باشد. این مراکز تحقیق و توسعه با بروز ترین دستگاه و تجهیزات ، همواره راه حل مشکلات موجود در صنایع را مورد بررسی قرار میدهند.
این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه تولید و طراحی مواد شیمیایی فرآیند های تولید قند، شکر ، اتانول و صنایع وابسته، یکی از بزرگترین تولید کنندگان افزودنی های شیمیایی در این بخش می باشد که با بررسی مشکلات موجود در بخش های مختلف فرآیند تولید، اقدام به طراحی محصولات جدید شیمیایی جهت ارتقا راندمان و تسهیل فرآیندهای صنعتی نموده است، طراحی سیستم Oxamine جایگزین بایوسایدهای اکسیدان و غیر اکسیدان از جمله این موارد می باشد.

زمان سمینار: روز یکشنبه مورخ ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۵ ساعت ۹ صبح
محل برگزاری: سالن آمفی تئاتر هتل نیشکر
آدرس: اهواز، بلوار گلستان، بعد از سه راهی گلستان، جنب شرکت توسعه نیشکر، هتل نیشکر

با احترام
صنایع شیمایی بامداد بهار